Tuż za nim uplasowała się „Polityka”, która sprzedała się w ilości 134 537 egz., czyli o 8 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu 2009 roku. „Newsweek Polska”, ze sprzedażą na poziomie 104 459 egz. i 1 proc. spadkiem sprzedaży w stosunku do stycznia 2009 roku, znalazł się na trzecim miejscu. Na czwartej pozycji uplasował się „Wprost”, którego sprzedaż była o 34 proc. mniejsza niż w tym samym miesiącu roku ubiegłego. „Przewodnik Katolicki” sprzedał się w wysokości 28 301, notując spadek sprzedaży o 0,28 proc w badanym okresie czasu. Sprzedaż „Tygodnika Powszechnego” wynosiła w styczniu 2010 roku 16 948 egz., ponad 22 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu 2009 roku. Tygodnik „Niedziela” nie jest członkiem ZDKP i nie udostępnia danych sprzedażowych.
Najczęściej czytane:
Podobne artykuły