INFORMACJA ZBIORCZA DOTYCZĄCA ZŁOŻONYCH OFERT NA „Wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej zawierającej inwentaryzację przyrodniczą w zakresie występowania chronionych gat. zwierząt w tym ptaków i nietoperzy w związku z przygotowaniem do realizacji projektu termomodernizacji dla Prowincji Świętego Maksymiliana Marii Kolbego Zakonu Braci Mniejszych Konwentualnych w Polsce (Franciszkanów)”
Na zapytanie ofertowe zamieszczone na stronie internetowej w dniu 06.07.2017r. napłynęły 2 oferty. W poniżej tabeli zamieszczono dane ofert oraz wymogi zgodnie z zapytaniem ofertowym:
WYMOGI ZAPYTANIA | Hoacyn sp. z o.o. | Eko-Remiges |
CENA BRUTTO | 1599 zł | 3075 zł |
Termin realizacji | ZGODNY | ZGODNY |
Termin płatności | ZGODNY | ZGODNY |
PODSUMOWANIE:
Najlepsza oferta to oferta Firmy Hoacyn sp. z o.o. która złożyła ofertę najkorzystniejszą finansowo oraz spełnia wszystkie wymogi zapytania ofertowego.
Sporządził:
Leszek Łuczkanin
Data 27.07.2017r.
_______________________
6 lipca 2017 r.
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
zaprasza do złożenia ofert na:
„Wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej zawierającej inwentaryzację przyrodniczą w zakresie występowania chronionych gat. zwierząt w tym ptaków i nietoperzy w związku z przygotowaniem do realizacji projektu termomodernizacji dla Prowincji Świętego Maksymiliana Marii Kolbego Zakonu Braci Mniejszych Konwentualnych w Polsce (Franciszkanów)”
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej dla obiektów :
Budynki objęte ekspertyzą
1. Kuria Prowincjalna, adres: ul. Świętej Trójcy 4, Gdańsk nr działki ewidencyjnej…………….. kubatura 1810 m3
2. Klasztor Franciszkanów, adres ul. Ujejskiego 40, Gdynia nr działki ewidencyjnej…………….kubatura 6950 m3
Dokumentacja sporządzona zostanie na potrzeby pozyskania dofinansowania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, działanie: Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie.
W zakresie ekspertyzy przyrodniczej należy uwzględnić:
Ekspertyzy muszą spełniać wymagania dotyczące ochrony ptaków i nietoperzy przed
przystąpieniem do prac termomodernizacyjnych wynikające z obowiązujących przepisów
prawnych.
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
Do podstawowych obowiązków Zamawiającego należeć będzie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Zamówienie należy zrealizować do 30.07.2017 r.
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani świadczeniem usług na określonych powyżej warunkach prosimy o złożenie oferty drogą mailową na adres: econom@franciszkanie.gdansk.pl w terminie do 21 lipca 2017 (15 dni od przesłania zapytania)
Cena brutto oferty – znaczenie 100%
Oferta z najniższą ceną otrzyma 10 punktów. Pozostałym ofertom przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
UWAGA:
Cenę oferty należy wyszacować biorąc pod uwagę opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki określone powyżej.
Termin płatności: 14 dni od otrzymania faktury VAT
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
o. Leszek M. Łuczkanin, ekonom Prowincji
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego..
W przypadku, gdy w określonym w pkt. 6 terminie nie wpłynie żadna oferta lub wpłynęła mniej niż 1 ważna oferta Zamawiający unieważni to postępowanie i przeprowadzi ponowne. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 1
[WZÓR OFERTY]
Nazwa Wykonawcy: …………………………………………………………………………………………
Adres Wykonawcy: …………………………………………………………………………………………
Numer telefonu / faksu …………………………………………………………………………………………
NIP i Regon: …………………………………………………………………………………………
Numer rachunku bankowego: …………………………………………………………………………………………
O F E R T A
Odpowiadając na zapytanie ofertowe na: „………………………..”
OFERUJEMY:
Cenę netto ……………………… zł (słownie zł: ……………………………………………………………………………………).
Podatek VAT …………………… zł (słownie zł: ……………………………………………………………………………………).
Cenę brutto …………………… zł (słownie zł: ……………………………………………………………………………………).
……………………………………
(miejscowość, data)
…………………………………………………………
(podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej)
_______________________________________________________
Ostróda, 05.04.2017 r.
Zamawiający:
ZAPYTANIE OFERTOWE
Niniejszym zwracamy się prośbę o przedstawienia oferty handlowej na planowany zakup i montaż instalacji pomp ciepła w ramach działania 4.1 Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych, osi priorytetowej efektywność energetyczna w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020.
Tytuł projektu
Projekt i budowa instalacji pomp ciepła o mocy 29,3 kW przy ul. Franciszkańskiej1 w 14-100 Ostróda
Opis: | Projekt, zakup i montaż instalacji pomp ciepła o mocy 29,3 kW:
– dostawa i montaż 1 Szt. pomp ciepła o łącznej mocy 29,3 kW wg. PN-EN 14511. – instalacja elektryczna z rozdzielnicą węzła grzewczego (1 komplet) – prace instalacyjne (montaż) węzła grzewczego – projekt wykonawczy węzła pomp ciepła wraz z rocznym obliczeniem produktywności. Za porozumieniem stron, w przypadku konieczności technicznej lub ze względu na postęp technologiczny istnieje możliwość zmiany mocy pomp ciepła |
Rodzaj zamówienia | 45232460-4 Roboty sanitarne |
Kody CPV | 71321200-6 Usługi projektowania systemów grzewczych
71322200-3 Usługi projektowania rurociągów 45232150-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45231110-9 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 71323100-9 Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych |
Wymogi oferty | Oferta powinna zawierać następujące informacje i dane (zakres minimalny):
– datę sporządzenia – Adres lub siedzibę oferenta – dane kontaktowe oferenta – Czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach) – okres gwarancji na montaż (w miesiącach) – warunki płatności – Termin realizacji zamówienia |
Miejsce oraz termin składania ofert | Termin składania ofert upływa 21.04 do godź 15:00 Oferta może być przesłana za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej na adres: econom@franciszkanie.gdansk.pl ,kuriera, bądź osobiście. W każdym przypadku liczy się data wpływu do siedziby zamawiającego. |
Termin składania ofert | Od dnia 06.04.2017 Do dnia 21.04.2017 |
Termin rozstrzygnięcia | Do dnia 25.04.2017, otwarcie ofert 24.04.2017 godź 15:00 |
Miejsce i termin realizacji | Miejsce realizacji zamówienia: ul. Franciszkańska 1 14-100 Ostróda Termin wykonania do dnia: 31.12.2017r Za porozumieniem stron termin wykonania może ulec zmianie. |
Wymagania |
Zamawiający powiadomi i podpisze umowę z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę. (Z uwzględnieniem kryteriów wyboru oferty). |
Uwagi: | Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: Cena netto oferty – 60% Czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach) – 20% Okres gwarancji na montaż (w miesiącach) – 20%Sposób przyznawania punktacji za spełnione kryterium:Oceniana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikających z kryteriów oceny oferty, wyliczanych na podstawie następujących wzorów:Cena netto ofertyCena = Wartość najtańszej oferty (w pln) / wartość oferty badanej (w pln) x 100 x znaczenie 60% (Max. 60pkt.)Czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach)Czas usunięcia = najkrótszy czas usunięcia awarii / czas usunięcia awarii badanej oferty x 100 x znaczenie 20% (Max. 20 pkt.)Okres gwarancji na montaż (w miesiącach)Okres gwarancji = okres gwarancji oferty badanej / najdłuższy okres gwarancji ze złożonych ofert x 100 x znaczenie 20% (Max. 20 pkt.)W przypadku uzyskania przez więcej niż jedną ofertę takiej samej ilości punktów wyliczonych wg ww. kryteriów, wybór nastąpi w oparciu o kryterium ceny netto.* Zamawiający dopuszcza możliwość anektowania umowy w zakresie terminu realizacji zadania. |
Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego zapytania bez wyłonienia oferty i bez podawania przyczyn.
W załączeniu:
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2 – Wykaz wykonanych zamówień
3. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku powiązań
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
Odpowiadając na ogłoszenie dotyczące zadania inwestycyjnego pn. „zaprojektowaniu, zakupie i montażu instalacji pomp ciepła o łącznej mocy …………………… kW. ……………………………………………………………………………………………………..
nazwa wykonawcy ……………………………………………………………………………………………………..
adres …………………………………………………………………………………………………….
telefon, faks, e-mail wykonawcy……………………………………………………………………….
telefon, faks, e-mail, nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie oferty ……………………
1. W odpowiedzi na zapytanie ofertowe oferuję/oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za łączną cenę:
a) Projekt wykonawczy pompy ciepła o mocy…… Netto: ………………………………………………………..zł Podatek VAT: ………………………………………………zł Brutto:…………………………………………………………………..zł (słownie brutto ……………………………………………………………………………..)
b) Dostawa i montaż pompy ciepła o mocy……. Netto: ………………………………………………………..zł Podatek VAT: ………………………………………………zł Brutto:…………………………………………………………………..zł (słownie brutto ……………………………………………………………………………..)
Razem: Netto: ………………………………………………………..zł Podatek VAT:………………………………………………zł Brutto: …………………………………………………………………..zł (słownie brutto ……………………………………………………………………………..)
2. Oświadczam/my, że:
1) Posiadam/my ważne uprawnienia UDT w zakresie montażu pomp ciepła
2) Posiadam/my niezbędną wiedzę i doświadczenie;
3) Dysponuję/emy odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) Znajduję/emy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5) Zobowiązujemy się wykonać zamówienie w terminie do: a) projekt wykonawczy………………., b) dostawa i montaż węzła pomp ciepła……………………
6) Udzielamy gwarancji na: – wykonane roboty ………………….. lat – pompy ciepła …………………………….. lat – zbiorniku buforowe……………..lat – pozostałe urządzenia i elementy instalacji ………….. lat
7) Uzyskałem/liśmy wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia; 8) W przypadku udzielenia nam zamówienia zobowiązuję/emy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
…………………………………….. ……………………………………………………
miejscowość i data podpis osoby/osób uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik nr 2
WYKAZ WYKONANYCH ZAMÓWIEŃ W ZAKRESIE NIEZBĘDNYM DO
WYKAZANIA SPEŁNIANIA WARUNKU WIEDZY
Lp. | Nazwa podmiotu,
adres, NIP |
Wartość
brutto zamówienia |
Moc pompy
ciepła |
Data
odbioru |
Informacje
dodatkowe |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 | |||||
5 | |||||
6 | |||||
7 | |||||
8 | |||||
9 | |||||
10 | |||||
11 |
………………………………………. ……………………………………………………
miejscowość i data podpis osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik nr 3
OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH
Ja niżej podpisany(a) ………………………………………………………………………………………………… ………………. oświadczam, że ………………………………………………………………………………………………… ……………………….. (nazwa oferenta) nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru sprzedawcy nieruchomości a Oferentem, polegające w szczególności na:
– uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
– posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
– pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
– pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
………………………………………. ……………………………………………………
miejscowość i data podpis osoby/osób uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy
ZAPYTANIE OFERTOWE
Ostróda, 05.04.2017 r.
Zamawiający:
a) Nazwa: Prowincja Świętego Maksymiliana Marii Kolbego Zakonu Braci Mniejszych Konwentualnych w Polsce (Franciszkanów)
b) Adres: ul. Świętej Trójcy 4; 80-822 Gdańsk
c) NIP: 583-25-13-669
Niniejszym zwracamy się prośbę o przedstawienia oferty handlowej na planowany zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach działania 4.1 Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych, osi priorytetowej efektywność energetyczna w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020.
Tytuł projektu
Projekt i budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 2 x 14,79 kW przy ul. Franciszkańskiej1 w 14-100 Ostróda
Miejsce i sposób składania ofert:
Ofertę składa się w formie pisemnej na adres Zamawiającego lub drogą mailową : econom@franciszkanie.gdansk.pl
Oferta powinna:
być opatrzona pieczątką firmową.
posiadać datę sporządzenia.
zawierać adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, NIP.
zawierać wymagane załączniki.
być podpisana.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
Ofertę Wykonawcy należy przesłać pocztą mailową lub złożyć osobiście do dnia 21.04.2017 do godz.15
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: zaprojektowani, zakupie i montażu instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 29,70 kW składające się z:
– 2xpo 51szt. monokrystalicznych paneli fotowoltaicznych. (każdy 290Wp) – Ogniwa połączone między sobą tworzą panele fotowoltaiczne, z których energia przekazywana jest za pomocą połączeń kablowych inwertera.
– inwerterów 3-fazowych – celem umożliwienia przetworzenia wytworzonego przez panele prądu o stałym napięciu na prąd przemienny 400V AC
– Rozdzielnic elektrycznych
– Konstrukcje wsporcze (2 komplety)
– Wykonanie instalacji elektrycznej elektrowni
– Prace instalacyjne (montaż) systemu fotowoltaicznego
– Projekt wykonawczy elektrowni fotowoltaicznej wraz z rocznym obliczeniem produktywności.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Rodzaj zamówienia
Kod:45261215-4:Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
Kody CPV
09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71314100-3 Usługi elektryczne
71323100-9 Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
Wymogi oferty
Oferta powinna zawierać następujące informacje i dane (zakres minimalny):
– datę sporządzenia
– Adres lub siedzibę oferenta
– dane kontaktowe oferenta
– Numer identyfikacji podatkowej
– Cenę wyrażoną w kwocie netto
– Parametry techniczne, karty katalogowe
– Czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach)
– okres gwarancji na montaż (w miesiącach)
– warunki płatności
– Termin realizacji zamówienia
Miejsce oraz termin składania ofert
Termin składania ofert upływa 21.04 do godź 15:00
Oferta może być przesłana za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej na adres: econom@franciszkanie.gdansk.pl ,kuriera, bądź osobiście.
W każdym przypadku liczy się data wpływu do siedziby zamawiającego.
Termin składania ofert
Od dnia 06.04.2017 Do dnia 21.04.2017
Termin rozstrzygnięcia
Do dnia 25.04.2017, otwarcie ofert 24.04.2017 godź 15:00
Miejsce i termin realizacji
Miejsce realizacji zamówienia: ul. Franciszkańska 1 14-100 Ostróda
Termin wykonania do dnia: 31.12.2017r
Za porozumieniem stron termin wykonania może ulec zmianie.
Wymagania
1. Z niniejszego postępowania zostaną wykluczeni Oferenci, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym ( zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 10.04.2015 r.)
2. Udokumentowane doświadczenie z realizacji podobnej inwestycji w postaci przedłożenia referencji lub bezusterkowego protokołu odbioru z wykonania instalacji fotowoltaicznej o mocy zbliżonej do mocy instalacji fotowoltaicznej będącej przedmiotem postępowania.
Udokumentowane posiadanie we własnych zasobach Oferenta, instalatora z ważnymi uprawnieniami UDT w zakresie instalacji fotowoltaicznych.
Zamawiający powiadomi i podpisze umowę z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę. (Z uwzględnieniem kryteriów wyboru oferty).
Uwagi:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Cena netto oferty – 60%
Czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach) – 20%
Okres gwarancji na montaż (w miesiącach) – 20%
Sposób przyznawania punktacji za spełnione kryterium:
Oceniana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikających z kryteriów oceny oferty, wyliczanych na podstawie następujących wzorów:
Cena netto oferty
Cena = Wartość najtańszej oferty (w pln) / wartość oferty badanej (w pln) x 100 x znaczenie 60% (Max. 60pkt.)
Czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach)
Czas usunięcia = najkrótszy czas usunięcia awarii / czas usunięcia awarii badanej oferty x 100 x znaczenie 20% (Max. 20 pkt.)
Okres gwarancji na montaż (w miesiącach)
Okres gwarancji = okres gwarancji oferty badanej / najdłuższy okres gwarancji ze złożonych ofert x 100 x znaczenie 20% (Max. 20 pkt.)
W przypadku uzyskania przez więcej niż jedną ofertę takiej samej ilości punktów wyliczonych wg ww. kryteriów, wybór nastąpi w oparciu o kryterium ceny netto.
* Zamawiający dopuszcza możliwość anektowania umowy w zakresie terminu realizacji zadania.
Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego zapytania bez wyłonienia oferty i bez podawania przyczyn.
W załączeniu:
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2 – Wykaz wykonanych zamówień
3. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku powiązań
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
Odpowiadając na ogłoszenie dotyczące zadania inwestycyjnego pn. „zaprojektowaniu, zakupie i montażu instalacji pomp ciepła o łącznej mocy …………………… kW. ……………………………………………………………………………………………………..
nazwa wykonawcy ……………………………………………………………………………………………………..
adres …………………………………………………………………………………………………….
telefon, faks, e-mail wykonawcy……………………………………………………………………….
telefon, faks, e-mail, nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie oferty ……………………
1. W odpowiedzi na zapytanie ofertowe oferuję/oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za łączną cenę:
a) Projekt wykonawczy pompy ciepła o mocy…… Netto: ………………………………………………………..zł Podatek VAT: ………………………………………………zł Brutto:…………………………………………………………………..zł (słownie brutto ……………………………………………………………………………..)
b) Dostawa i montaż pompy ciepła o mocy……. Netto: ………………………………………………………..zł Podatek VAT: ………………………………………………zł Brutto:…………………………………………………………………..zł (słownie brutto ……………………………………………………………………………..)
Razem: Netto: ………………………………………………………..zł Podatek VAT:………………………………………………zł Brutto: …………………………………………………………………..zł (słownie brutto ……………………………………………………………………………..)
2. Oświadczam/my, że:
1) Posiadam/my ważne uprawnienia UDT w zakresie montażu pomp ciepła
2) Posiadam/my niezbędną wiedzę i doświadczenie;
3) Dysponuję/emy odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) Znajduję/emy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5) Zobowiązujemy się wykonać zamówienie w terminie do: a) projekt wykonawczy………………., b) dostawa i montaż węzła pomp ciepła……………………
6) Udzielamy gwarancji na: – wykonane roboty ………………….. lat – pompy ciepła …………………………….. lat – zbiorniku buforowe……………..lat – pozostałe urządzenia i elementy instalacji ………….. lat
7) Uzyskałem/liśmy wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia; 8) W przypadku udzielenia nam zamówienia zobowiązuję/emy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
…………………………………….. ……………………………………………………
miejscowość i data podpis osoby/osób uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik nr 2
WYKAZ WYKONANYCH ZAMÓWIEŃ W ZAKRESIE NIEZBĘDNYM DO
WYKAZANIA SPEŁNIANIA WARUNKU WIEDZY
Lp. | Nazwa podmiotu,
adres, NIP |
Wartość
brutto zamówienia |
Moc pompy
ciepła |
Data
odbioru |
Informacje
dodatkowe |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 | |||||
5 | |||||
6 | |||||
7 | |||||
8 | |||||
9 | |||||
10 | |||||
11 |
………………………………………. ……………………………………………………
miejscowość i data podpis osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik nr 3
OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH
Ja niżej podpisany(a) ………………………………………………………………………………………………… ………………. oświadczam, że ………………………………………………………………………………………………… ……………………….. (nazwa oferenta) nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru sprzedawcy nieruchomości a Oferentem, polegające w szczególności na:
– uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
– posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
– pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
– pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
………………………………………. ……………………………………………………
miejscowość i data podpis osoby/osób uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy
Zamawiający:
a) Nazwa: Prowincja Świętego Maksymiliana Marii Kolbego Zakonu Braci Mniejszych Konwentualnych w Polsce (Franciszkanów)
b) Adres: ul. Świętej Trójcy 4; 80-822 Gdańsk c) NIP: 583-25-13-669
ZAPYTANIE OFERTOWE
Niniejszym zwracamy się prośbę o przedstawienia oferty handlowej na planowany zakup i montaż instalacji pomp ciepła w ramach działania 4.1 Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych, osi priorytetowej efektywność energetyczna w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020.
Tytuł projektu
Projekt i budowa instalacji pomp ciepła o mocy 29,3 kW przy ul. Franciszkańskiej1 w 14-100 Ostróda
Ostróda, 05.04.2017 r.
Opis:
Projekt, zakup i montaż instalacji pomp ciepła o mocy 29,3 kW:
– dostawa i montaż 1 Szt. pomp ciepła o łącznej mocy 29,3 kW wg. PN-EN 14511. – dostawa i montaż 1 szt. buforów C.O. o łącznej pojemności 500 L
– instalacja elektryczna z rozdzielnicą węzła grzewczego (1 komplet)
– prace instalacyjne (montaż) węzła grzewczego
– projekt wykonawczy węzła pomp ciepła wraz z rocznym obliczeniem produktywności.
Za porozumieniem stron, w przypadku konieczności technicznej lub ze względu na postęp technologiczny istnieje możliwość zmiany mocy pomp ciepła
Rodzaj 45232460-4 Roboty sanitarne zamówienia
Kody CPV
71321200-6 Usługi projektowania systemów grzewczych
71322200-3 Usługi projektowania rurociągów
45232150-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45231110-9 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 71323100-9 Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
Wymogi oferty
Oferta powinna zawierać następujące informacje i dane (zakres minimalny):
– datę sporządzenia
– Adres lub siedzibę oferenta
– dane kontaktowe oferenta
– Numer identyfikacji podatkowej
– Cenę wyrażoną w kwocie netto
– Parametry techniczne, karty katalogowe pomp ciepła
– Czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach) – okres gwarancji na montaż (w miesiącach)
– warunki płatności
– Termin realizacji zamówienia
Miejsce oraz termin składania ofert
Termin składania ofert upływa 21.04 do godź 15:00
Oferta może być przesłana za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej na adres: econom@franciszkanie.gdansk.pl ,kuriera, bądź osobiście.
W każdym przypadku liczy się data wpływu do siedziby zamawiającego.
Termin Od dnia 06.04.2017 Do dnia 21.04.2017 składania ofert
Termin Do dnia 25.04.2017, otwarcie ofert 24.04.2017 godź 15:00 rozstrzygnięcia
Miejsce i termin realizacji
Miejsce realizacji zamówienia: ul. Franciszkańska 1 14-100 Ostróda Termin wykonania do dnia: 31.12.2017r
Za porozumieniem stron termin wykonania może ulec zmianie.
Wymagania
1. ZniniejszegopostępowaniazostanąwykluczeniOferenci,którzysąpowiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym ( zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014- 2020 z dnia 10.04.2015 r.)
2. Udokumentowanedoświadczeniezrealizacjipodobnejinwestycjiwpostaci przedłożenia referencji lub bezusterkowego protokołu odbioru z wykonania pompy ciepła o mocy zbliżonej do mocy pompy będącej przedmiotem postępowania.
Udokumentowane posiadanie we własnych zasobach Oferenta, instalatora z ważnymi uprawnieniami UDT w zakresie instalacji pomp ciepła.
Zamawiający powiadomi i podpisze umowę z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę. (Z uwzględnieniem kryteriów wyboru oferty).
Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego zapytania bez wyłonienia oferty i bez podawania przyczyn.
W załączeniu:
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2 – Wykaz wykonanych zamówień 3. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku powiązań
Uwagi:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: Cena netto oferty – 60%
Czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach) – 20% Okres gwarancji na montaż (w miesiącach) – 20%
Sposób przyznawania punktacji za spełnione kryterium:
Oceniana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikających z kryteriów oceny oferty, wyliczanych na podstawie następujących wzorów:
Cena netto oferty
Cena = Wartość najtańszej oferty (w pln) / wartość oferty badanej (w pln) x 100 x znaczenie 60% (Max. 60pkt.)
Czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach)
Czas usunięcia = najkrótszy czas usunięcia awarii / czas usunięcia awarii badanej oferty x 100 x znaczenie 20% (Max. 20 pkt.)
Okres gwarancji na montaż (w miesiącach)
Okres gwarancji = okres gwarancji oferty badanej / najdłuższy okres gwarancji ze złożonych ofert x 100 x znaczenie 20% (Max. 20 pkt.)
W przypadku uzyskania przez więcej niż jedną ofertę takiej samej ilości punktów wyliczonych wg ww. kryteriów, wybór nastąpi w oparciu o kryterium ceny netto.
* Zamawiający dopuszcza możliwość anektowania umowy w zakresie terminu realizacji zadania.
Załącznik nr 1 FORMULARZ OFERTOWY Odpowiadając na ogłoszenie dotyczące zadania inwestycyjnego pn. „zaprojektowaniu, zakupie i montażu instalacji pomp ciepła o łącznej mocy …………………… kW. …………………………………………………………………………………………………….. nazwa wykonawcy …………………………………………………………………………………………………….. adres ……………………………………………………………………………………………………. telefon, faks, e-mail wykonawcy………………………………………………………………………. |
telefon, faks, e-mail, nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie oferty …………………… 1. W odpowiedzi na zapytanie ofertowe oferuję/oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za łączną cenę: a) Projekt wykonawczy pompy ciepła o mocy…… Netto: ………………………………………………………..zł Podatek VAT: ………………………………………………zł Brutto:…………………………………………………………………..zł (słownie brutto ……………………………………………………………………………..) b) Dostawa i montaż pompy ciepła o mocy……. Netto: ………………………………………………………..zł Podatek VAT: ………………………………………………zł Brutto:…………………………………………………………………..zł (słownie brutto ……………………………………………………………………………..) Razem: Netto: ………………………………………………………..zł Podatek VAT:………………………………………………zł Brutto: …………………………………………………………………..zł (słownie brutto |
……………………………………………………………………………..) 2. Oświadczam/my, że: 1) Posiadam/my ważne uprawnienia UDT w zakresie montażu pomp ciepła 2) Posiadam/my niezbędną wiedzę i doświadczenie; 3) Dysponuję/emy odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) Znajduję/emy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Zobowiązujemy się wykonać zamówienie w terminie do: a) projekt wykonawczy………………., b) dostawa i montaż węzła pomp ciepła…………………… 6) Udzielamy gwarancji na: – wykonane roboty ………………….. lat – pompy ciepła |
…………………………….. lat – zbiorniku buforowe……………..lat – pozostałe urządzenia i elementy instalacji ………….. lat 7) Uzyskałem/liśmy wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia; 8) W przypadku udzielenia nam zamówienia zobowiązuję/emy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. …………………………………….. |
............................................................ miejscowość i data podpis osoby/osób uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy |
Załącznik nr 2
WYKAZ WYKONANYCH ZAMÓWIEŃ W ZAKRESIE NIEZBĘDNYM DO WYKAZANIA SPEŁNIANIA WARUNKU WIEDZY
Lp.
Nazwa podmiotu, adres, NIP
Wartość brutto
Moc pompy Data zamówienia ciepła odbioru
Informacje dodatkowe
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
………………………………………. ……………………………………………………
miejscowość i data podpis osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik nr 3 OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH |
Ja niżej podpisany(a) ………………………………………………………………………………………………… ………………. oświadczam, że ………………………………………………………………………………………………… ……………………….. (nazwa oferenta) nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. |
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z |
przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru sprzedawcy nieruchomości a Oferentem, polegające w szczególności na: – uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, – pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. ………………………………………. |
............................................................ miejscowość i data podpis osoby/osób uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy |
Zamawiający:
ZAPYTANIE OFERTOWE
a) Nazwa: Prowincja Świętego Maksymiliana Marii Kolbego Zakonu Braci Mniejszych Konwentualnych w Polsce (Franciszkanów)
Niniejszym zwracamy się prośbę o przedstawienia oferty handlowej na planowany zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach działania 4.1 Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych, osi priorytetowej efektywność energetyczna w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020.
Tytuł projektu
Projekt i budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 2 x 14,79 kW przy ul. Franciszkańskiej1 w 14-100 Ostróda
Miejsce i sposób składania ofert:
Ofertę składa się w formie pisemnej na adres Zamawiającego lub drogą mailową : econom@franciszkanie.gdansk.pl
Ostróda, 05.04.2017 r.
Oferta powinna:
być opatrzona pieczątką firmową.
posiadać datę sporządzenia.
zawierać adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, NIP.
zawierać wymagane załączniki.
być podpisana.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert. Ofertę Wykonawcy należy przesłać pocztą mailową lub złożyć osobiście do dnia 21.04.2017 do godz.15
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: zaprojektowani, zakupie i montażu instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 29,70 kW składające się z:
– 2xpo 51szt. monokrystalicznych paneli fotowoltaicznych. (każdy 290Wp) – Ogniwa połączone między sobą tworzą panele fotowoltaiczne, z których energia przekazywana jest za pomocą połączeń kablowych inwertera.
– inwerterów 3-fazowych – celem umożliwienia przetworzenia wytworzonego przez panele prądu o stałym napięciu na prąd przemienny 400V AC
– Rozdzielnic elektrycznych
– Konstrukcje wsporcze (2 komplety)
– Wykonanie instalacji elektrycznej elektrowni
– Prace instalacyjne (montaż) systemu fotowoltaicznego
– Projekt wykonawczy elektrowni fotowoltaicznej wraz z rocznym obliczeniem produktywności.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Rodzaj zamówienia
Kod:45261215-4:Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
Kody CPV
09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71314100-3 Usługi elektryczne
71323100-9 Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
Wymogi oferty
Oferta powinna zawierać następujące informacje i dane (zakres minimalny):
– datę sporządzenia
– Adres lub siedzibę oferenta
– dane kontaktowe oferenta
– Numer identyfikacji podatkowej
– Cenę wyrażoną w kwocie netto
– Parametry techniczne, karty katalogowe
– Czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach) – okres gwarancji na montaż (w miesiącach)
– warunki płatności
– Termin realizacji zamówienia
Miejsce oraz termin składania ofert
Termin składania ofert upływa 21.04 do godź 15:00
Oferta może być przesłana za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej na adres: econom@franciszkanie.gdansk.pl ,kuriera, bądź osobiście.
W każdym przypadku liczy się data wpływu do siedziby zamawiającego.
Termin składania ofert
Od dnia 06.04.2017 Do dnia 21.04.2017
Termin rozstrzygnięcia
Do dnia 25.04.2017, otwarcie ofert 24.04.2017 godź 15:00
Miejsce i termin realizacji
Miejsce realizacji zamówienia: ul. Franciszkańska 1 14-100 Ostróda Termin wykonania do dnia: 31.12.2017r
Za porozumieniem stron termin wykonania może ulec zmianie.
Wymagania
1. Z niniejszego postępowania zostaną wykluczeni Oferenci, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym ( zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 10.04.2015 r.)
2. Udokumentowane doświadczenie z realizacji podobnej inwestycji w postaci przedłożenia referencji lub bezusterkowego protokołu odbioru z wykonania instalacji fotowoltaicznej o mocy zbliżonej do mocy instalacji fotowoltaicznej będącej przedmiotem postępowania.
Udokumentowane posiadanie we własnych zasobach Oferenta, instalatora z ważnymi uprawnieniami UDT w zakresie instalacji fotowoltaicznych.
Zamawiający powiadomi i podpisze umowę z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę. (Z uwzględnieniem kryteriów wyboru oferty).
Uwagi:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Cena netto oferty – 60%
Czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach) – 20% Okres gwarancji na montaż (w miesiącach) – 20%
Sposób przyznawania punktacji za spełnione kryterium:
Oceniana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikających z kryteriów oceny oferty, wyliczanych na podstawie następujących wzorów:
Cena netto oferty
Cena = Wartość najtańszej oferty (w pln) / wartość oferty badanej (w pln) x 100 x znaczenie 60% (Max. 60pkt.)
Czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach)
Czas usunięcia = najkrótszy czas usunięcia awarii / czas usunięcia awarii badanej oferty x 100 x znaczenie 20% (Max. 20 pkt.)
Okres gwarancji na montaż (w miesiącach)
Okres gwarancji = okres gwarancji oferty badanej / najdłuższy okres gwarancji ze złożonych ofert x 100 x znaczenie 20% (Max. 20 pkt.)
W przypadku uzyskania przez więcej niż jedną ofertę takiej samej ilości punktów wyliczonych wg ww. kryteriów, wybór nastąpi w oparciu o kryterium ceny netto.
* Zamawiający dopuszcza możliwość anektowania umowy w zakresie terminu realizacji zadania.
Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego zapytania bez wyłonienia oferty i bez podawania przyczyn.
W załączeniu:
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2 – Wykaz wykonanych zamówień 3. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku powiązań
Załącznik nr 1 FORMULARZ OFERTOWY Odpowiadając na ogłoszenie dotyczące zadania inwestycyjnego pn. „zaprojektowaniu, zakupie i montażu instalacji pomp ciepła o łącznej mocy …………………… kW. …………………………………………………………………………………………………….. nazwa wykonawcy …………………………………………………………………………………………………….. adres ……………………………………………………………………………………………………. telefon, faks, e-mail wykonawcy………………………………………………………………………. |
telefon, faks, e-mail, nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie oferty …………………… 1. W odpowiedzi na zapytanie ofertowe oferuję/oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za łączną cenę: a) Projekt wykonawczy pompy ciepła o mocy…… Netto: ………………………………………………………..zł Podatek VAT: ………………………………………………zł Brutto:…………………………………………………………………..zł (słownie brutto ……………………………………………………………………………..) b) Dostawa i montaż pompy ciepła o mocy……. Netto: ………………………………………………………..zł Podatek VAT: ………………………………………………zł Brutto:…………………………………………………………………..zł (słownie brutto ……………………………………………………………………………..) Razem: Netto: ………………………………………………………..zł Podatek VAT:………………………………………………zł Brutto: …………………………………………………………………..zł (słownie brutto |
……………………………………………………………………………..) 2. Oświadczam/my, że: 1) Posiadam/my ważne uprawnienia UDT w zakresie montażu pomp ciepła 2) Posiadam/my niezbędną wiedzę i doświadczenie; 3) Dysponuję/emy odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) Znajduję/emy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Zobowiązujemy się wykonać zamówienie w terminie do: a) projekt wykonawczy………………., b) dostawa i montaż węzła pomp ciepła…………………… 6) Udzielamy gwarancji na: – wykonane roboty ………………….. lat – pompy ciepła |
…………………………….. lat – zbiorniku buforowe……………..lat – pozostałe urządzenia i elementy instalacji ………….. lat 7) Uzyskałem/liśmy wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia; 8) W przypadku udzielenia nam zamówienia zobowiązuję/emy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. …………………………………….. |
............................................................ miejscowość i data podpis osoby/osób uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy |
Załącznik nr 2
WYKAZ WYKONANYCH ZAMÓWIEŃ W ZAKRESIE NIEZBĘDNYM DO WYKAZANIA SPEŁNIANIA WARUNKU WIEDZY
Lp.
Nazwa podmiotu, adres, NIP
Wartość brutto
Moc pompy Data zamówienia ciepła odbioru
Informacje dodatkowe
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
………………………………………. ……………………………………………………
miejscowość i data podpis osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik nr 3 OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH |
Ja niżej podpisany(a) ………………………………………………………………………………………………… ………………. oświadczam, że ………………………………………………………………………………………………… ……………………….. (nazwa oferenta) nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. |
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z |
przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru sprzedawcy nieruchomości a Oferentem, polegające w szczególności na: – uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, – pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. ………………………………………. |
............................................................ miejscowość i data podpis osoby/osób uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy |
INFORMACJA ZBIORCZA DOTYCZĄCA ZŁOŻONYCH OFERT NA WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ W BUDYNKU W OSTRÓDZIE.
Na zapytanie ofertowe zamieszczone na stronie internetowej w dniu 5 kwietnia 2017 roku napłynęły 2 oferty. W poniżej tabeli zamieszczono dane ofert oraz punktację według zapytania ofertowego:
WYMOGI ZAPYTANIA +WAGA PUNKTÓW | INMONT Sp. z o.o. | RES ENERGY |
CENA NETTO (projekt + wykonanie)x60pkt | 207 060,00
60pkt |
218 300,40
56,9pkt |
DATA WYKONANIA (projektu +robót)-wymóg | ZGODNA | ZGODNA |
GWARANCJE-roboty
-inwertery -panele fot. – pozostałe urządzenia i elementy instalacji |
5 LAT
5 LATA 5 LAT 5 LAT 12,5pkt |
8LAT
5 LAT 12 LAT 10 LAT 20 pkt |
WYKONANIA | 6,75; 4,24;3,25 | 39,52; 40 |
OŚWIADCZENIE | ZGODNE | ZGODNE |
TERMIN USUNIĘCIA USTERKI | BRAK DANYCH
0 pkt |
24 godziny
20 pkt |
RAZEM | 72,50pkt | 96,9 pkt |
PODSUMOWANIE:
Najlepszą ofertą jest oferta firmy RES ENERGY, która uzyskała 96,9 pkt. oraz spełnia wszystkie wymogi zapytania ofertowego.
Sporządził:
Leszek Łuczkanin
25.04.2017
INFORMACJA ZBIORCZA DOTYCZĄCA ZŁOŻONYCH OFERT NA WYKONANIE POMP CIEPŁA W BUDYNKU W OSTRÓDZIE.
Na zapytanie ofertowe zamieszczone na stronie internetowej w dniu 5 kwietnia 2017 roku napłynęła 1 oferta. W poniżej tabeli zamieszczono dane ofert oraz punktację według zapytania ofertowego:
WYMOGI ZAPYTANIA +WAGA PUNKTÓW | INMONT Sp. z o.o. | ||
CENA BRUTTO (projekt + wykonanie)x60pkt | 139.092,09
60pkt |
||
DATA WYKONANIA (projektu +robót)-wymóg | ZGODNA | ||
GWARANCJE-roboty
-pompy -zbiorniki |
5 LAT
2 LATA 5 LAT 20 pkt |
||
WYKONANIA | 138,20; 52; 18,60;14,70 | ||
OŚWIADCZENIE | ZGODNE | ||
TERMIN USUNIĘCIA USTERKI | 6 godzin
20pkt |
||
RAZEM | 100pkt |
PODSUMOWANIE:
Oferta Firmy INMONT Sp. z o.o. Piduń 16a 12-122 Jedwabno uzyskała 100 pkt. oraz spełnia wszystkie wymogi zapytania ofertowego.
Sporządził:
Leszek Łuczkanin
25.04.2017